hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها >   برگزاری نشست های روشنگرانه در ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در بندرعباس

  برگزاری نشست های روشنگرانه در ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در بندرعباس

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در بندرعباس گفت: با افتتاح این ستاد برنامه های مختلف تبلیغاتی و نشست های روشنگرانه برگزار می شود تا مردم در انتخاب نامزد اصلح آگاهانه عمل کنند.

 به گزارش خبرنگار رویداد ایران، علی سمائی در گفت و گویی، با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در برگزاری پرشور این انتخابات و معرفی نامزد اصلح جبهه انقلاب به مردم بندرعباس، تلاش کردیم تا همانگونه که در بستر فضای مجازی فعالیت های خود را آغاز کردیم با ایجاد ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در این شهر، فضا را برای انتخاب شایسته مردم آماده کنیم.

وی به انجام تبلیغات محیطی توسط ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در بندرعباس اشاره کرد و گفت:  بنرهای دکتر قالیباف در اماکن پررفت و آمد این شهر نصب شده است تا تأثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در بندرعباس از برگزاری نشست های روشنگرانه در محل این ستاد برای تعاونگران خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این نشست ها در حال برگزاری است.

وی همچنین از برگزاری جلسات متعدد برای فعالیت های موثر در راستای تبلیغات مناسب از کاندیدای اصلح جبهه انقلاب بیان کرد: در این راستا گروه هایی در فضای مجازی تشکیل شده که به صورت مستمرثمر در حال فعالیت هستند و در تلاش هستیم رای اولی ها را که به این ستاد مراجعه می کنند در انتخاب اصلح راهنمایی کنیم.

سمائی با تاکید براینکه « پرکار و جهادی» از ویژگی های نامزد اصلح است که در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده است، گفت: روحیه جهادی دکتر قالیباف نشان می دهد این شخص می تواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد